INTERNATIONAL OFFICE

EXCELLENCE AND GLOBAL VISION

ABOUT THE INTERNATIONAL OFFICE

About the International Office

The International Office at FEN is responsible for supporting the negotiation, facilitation and coordination of institutional relationships with international partners, as well as fostering initiatives that strengthen FEN’s global reach. We are also here to welcome international students, we help them as they adapt to life in Santiago and we provide ongoing orientation regarding academic and non-academic life at FEN.

Misión

Brindar a los estudiantes un conjunto de prestaciones profesionales y administrativas que faciliten el logro de sus objetivos académicos; con énfasis en la superación de obstaculizadores de tipo socioeconómicos y personales con impacto en la calidad de vida, en el marco de contribuir al principio de igualdad de oportunidades y equidad en la universidad.

Nuestro equipo está constituido por:

Stephanie Dazin

Director of International Affairs:

sdazin@fen.uchile.cl
Tel: (+56 2) 2978 3949

Nataly Ricouz

Incoming Student Exchange Coordinator:

nricouz@fen.uchile.cl
Tel: (+56 2) 2978 3920

Matias Lee

Outgoing Student Exchange Coordinator:

mlee@fen.uchile.cl